Dom här jävla rubrikerna

Bra dag idag! På alla sätt och vis! De gillar vi!
Har jobbat såklart, men är inte lika trött idag som vanligt. De gillar vi också.
Efter jobbet åkte jag hem direkt, gjorde väl inget speciellt. Vi uträttade lite ärenden och annat som man måste göra ibland...
Fick även reda på min telefonräkning....hehehehehe. Upppps! Fan vad jobbigt och fan vad dum är jag. Alldels alldels för hög. De gör vi inte om! Man lär sig av sina misstag, de är ju bra de allafall!

Nej hade verkligen ingenting att skriva idag märker jag. Eller kan ju upplysa er om att jag har plågat mig själv i 20 min ungefär med min nya epilator! Gjorde fruktansvärt ont i början, jävligt ont faktiskt. Men nu så! Nu är bena lena och fina! Vill man vara fin får man lida pin.. blablabla.

Ha en fin kväll hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback