älska mig för den jag är

Hemma! Har varit otroligt seg idag, men blir väl så när man inte går och lägger sig i tid! Fy mig. Men de är vissa saker som uppehåller en ibland:)
Ingen speciell dag idag. Engelska till och börja med, astråkigt. Hatar det mer än döden. Nästan. Inte riktigt. Sjöng jullåt (dagisnivå), såg film och lekte charader! Givande lektion, verkligen!

Sen 1½ timmes lunch! Seeegt. Men jag spöade folket i kort, som vanligt ;) Nästan! Och sen kom de, de som jag hade haft en knut i magen över i flera timmar. "redovisningen" av mitt PM. Fyfan säger jag bara. Jag haaaaaatar att redovisa. Visserligen var de bara att läsa ur papprena som man skrivit men ändå, de är hemskt. Men nu är de över. Nu kan jag andas och knuten är borta. De är bra!

På hemvägen sprang jag in och solade lite med Fredrik. Han ser nu ut som en mörkhyad person. Eller asså, ja. Ni fattar. Jag dock. Funkar inte. Tror jag är immun mot solarium eller något. Solade ändå i de starkare idag, 12 minuter! Något är fel...

Nu har jag precis ätiit, blev så exlusivt som färdig pasta i sås. Typ. Bara att värma i micron! gott! Man får bland.

Har ni haft en bra dag? Hoppas på de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback