kom inte på något att skriva här

usch vad ful jag känner. ful och fel och skabbig och äcklig och bläää. en riktig ful dag helt enkelt.

Annars då? Förstår att ni undrar. De är lördag. Vilket betyder att jag har överlevt första veckan i skolan. (bortsätt från dom två dagar jag var hemma och sjuk då......)
Så, på min lediga idag har, inte tagit de lugnt. Klev upp klockan nio. Chillade fram till halv tolv. Åkte med pappa upp till Gränby centrum. Köpte paket till Joel och jag fick mig ett par byxor! :) Åkte vidare till flogsta för att fira Joel som fyllde 7 hela år i torsdags!
Var där ett par timmar..

Kom hem. Försökte sortera alla jävla räkningar och papper och allt sånt tråkigt skit. Gick sådär, men lite ordning blidde de allafall. Gick och handlade middag. Sen kom älsklingen hem från Filips 5årskalas! Lagade mat, åt, badade, lääänge. Och nu sitter jag.

Haha ja, detaljrikt va?!! Men nu behöver ni inte undra längre:)

Ska snart krypa ner i sängen. Upp tidigt i morgon igen och jobba! Ingen rast, ingen ro.....

Puss på er era gurkor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback