jag vill säga något dumt

slut på tårar. Nu vet jag inte om jag ska skratta eller vara förbannad. Innerst inne är jag antagligen ledsen men orkar med de just nu. Tror de är ilska som börjar växa fram nu..
Jag orkar inte. Är så jävla trött på att aldrig få ha lite medvind, allt ska alltid alltid alltid gå i mot mig. Skit.

Men jag håller tummarna tills i morgon, förmodligen helt jävla i onödan men ändå. Lite hopp måste man väl ha antar jag.

Vad ville jag ha ut av de här då? Inte ett skit antagligen men fördrev tiden allafall, känns som jag inte kommer kunna sova på bra jävla länge..

skit liv. Kallt är de oxå. Och om en vecka börjar skola. De är bra iofs. Rutiner och umgänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback