I want to be by your side forever

Sol och varmt och en glad Ronja! Vaknade och var på ett strålande humör, så jag hoppas de fortsätter så!

I natt fick jag och Fredrik sova i en 160säng! Väldans stor skillnad då vi har delat på en liiiiten 90säng i flera månader! Men nu är de slut på de! Välkommen stora säng!

Min sjukdom är nästan borta! Eller den var helt borta igår fram till typ fem (?) då borjade den om.. De går i vågor men i dag har jag inte känt så mycket, lite ont bara! De går framåt!

Ja, har inte hänt något speciellt egentligen. Gör så lite som möjligt.. Inte långt kvar till skolan börjar igen! Ser lite fram i mot de! Sen när jag tänker att om jag inte hade gått i skolan hade jag fått jobba varje dag istället och fått pengar så ser jag inte lika mycket fram emot de längre.. Får visserligen pengar.. Men måste ju ge tillbak... Äh! Skola är bra!

Plingade precis på dörren och där stod en främmande karl! Trodde han var ute efter Gul för innan han hade kläckt ur sig vad han ville så hade han diskuterat Gul en evighet. Men han gav mig bra besked allafall! Eller ja, jo de kan man säga!

Nu ska jag göra något så kul som att diska! Wiiihoo..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback