de känns som ett berg har lossnat från mig

åh jag är så glad! så super glad! trotts att jag är sjukare än sjukast och har knarkat halstabletter och alvedon hela dagen. näsan rinner och kliar och jag nyser stup i kvarten, hela kroppen verker, jag fryser så in åt bomben och jag känner mig allmänt död. Men trotts allt de är jag sååååå glad!!!! :D

men juste, dock har Gul försvunnit... Någon har tagit honom.. Och när jag kommer på vem som kommer den få ont!! Lilla Gul...

blubb.. de var väl de typ. Blir nog hemma från skolan i morgon oxå så jag får bli frisk någon gång. Inte bra att vara hemma två dagar första veckan kanske men bättre de än att smitta ner alla andra stackare.

Nu ska jag se lite Prison break tror jag!!


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback