Vissa dagar känns ljusare

Nu börjar min energi sina! Har haft fullt upp hela dagen känns det som.
Började dagen med ett lång varmt bad med hårinpackning och allt där till. Cyklade sen ner till polishuse, gjorde ett ärende, cyklade till Kvarngärde för att gå ut med Boss! Åh vad jag älskar den hunden. Funderar starkt på att sno han... lalala.
Efter en skön promenad med han blev det stan och träffa Moa! Trevligt trevligt!:) Jag run och kikade och jag hittade en massa fint jag vill ha... Bajs.
Magda kom ner sen och gjorde oss sällskap! Hon käkade kebab (utan pommes....ingen kommentar) medans jag och Moa åt god kul glass! Kul va? haha

Nu hinner jag egentligen inte skriva med, och det där var jätte nödvänigt att skriva men jag fortsäter lite for.
Åkte med Li och comany upp till Gränby C sen allafall, köpe present till Kim som fyller år i morgon! Hann även med att äta mat!
Sen blev det hem till min prins, sprang iväg till affären för att handla, hem, samla ihop all tvätt, ut i tvättsugan och sen har jag sprungit där dom sisa timmarna, mellan diksningen och plockningen av allt och inget.

Nu är jag trött. Och nu ska jag gå och ta de sista i tvättstugan!

Hoppas ni har haft en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback