Våren är här!

Har varit en undrbart solig och skön dag idag! :D Tyvärr så kan inte allt bra komma på engång så jag har mått riktigt konstigt idag... Huvudvärk så inåthelvete, svimmfärdig och framåt kvällen mådde jag illa i flera timmar... Usch. Vill inte bli sjuk. Hoppas jag mår bätte i morgon.

Men trotts illamående och de så har jag varit på två studibesök med klassen! Först på UNT, vilket var hur coolt som helst! Massa coola grejer. Fick även göra våran egna löpsedeln! Blev så bra så! :D Sen hängde vi på stan i två timmar, blev lite shopping och lunch. Sen var det dags för andra studibesöket, Sveriges Radio. Det var mindre coolt. Kan bero att jag mådde som värst då men nja, ingen höjdare!

Sen blev de hem till Fredrik. Vi åkte iväg och hämtade Filip och Sara på dagis, handlade och sen hem hit och städade och lagade lite mat :) Sara var så förlälskad i kattungarna! Inte så konstigt iofs :)

Kvällen har spenderads framför teven efter att barnen åkt. Djurgården-HV71 spelade och det var verkligen spännande! Men tyvärr så losade dom. Men det var på håret! ;D

Nu tänker jag försöka lägga mig och sova. Blev inte många timmars sömn i natt... Så får hoppas de går bättre den här natten :)

God natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback