Valborg

SItter och drömmer om min lägenhet. Eller våran lägenhet! Jag längtar sååå mycket tills vi får flytta in. Kommer vara tomt, fattigt och jävlig i början men ack så underbart ändå! Sitter och kollar runt på möbler och allt där till.. Jag vill ha! Jag vill ha så mycket. De kan inte vara så långt kvar nu. Fybubblan så skönt det ska bli!

Detta Valborg har varit olikt dom andra tidigare valborg dom senaste åren. (nu blev det konstig va!?? Men ni fattar)
För det första, jag har inte druckit en ända droppe alkohol! Vilket jag är glad över för jag tror jag inte tål alkohol längre, men tanke på min senaste fylla.. Så i morgon kommer jag vakna upp pigg och fräsch!
Annars har jag och Fredrik åkt runt lite här och där idag. Har ju fått tillbaka bilen nu så lite lättar att ta sig nu. Handlat lite grejer, både nödvändiga och mindre nödvändiga, lagat god middag och bara varit. Jag älskar när du ler älskling.

Nu ska vi snart kolla på Avatar som vi fick i brevlådan i morrse! Eller snarare genom bakongen då pappa kom med all min post men ja, detaljer! Har allafall inte sett den tidigare men det sägs ju att den ska vara väldigt bra så hoppas på de! Om jag håller mig vaken..

Hoppas ni har haft en jätte bra Valborg och att ni inte mår allt för dåligt i morgon! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback