Underbar dag!

Jag är så lycklig! Jag har världen finaste pojkvän och han gör mig verkligen lycklig. Jag kommer aldrig kunna beskriva med ord hur stark min kärlek är men jag hoppas och tror att han vet! Han är verkligen bäst.

Idag blev jag hemma från skolan, vaknade i morrse vid fem, ont i halsen så inåthelvete och hosta på de. Fredrik var allafall vaken då så efter en stund cyklade jag ut för att köpa lite frukost sen somnade vi om och vid tolv vaknade jag och åkte iväg till MediaMarket med pappsen och Julija. Underbara unge.

Resten av dagen har jag ägnat med älskingen.. Vi har varit som 13 igen.. Behöver inte gå in mer på de. Åkte upp till Gränby C också och handlade lite kollade även en grej, som jag inte heller kan gå in mer på men ni lär väl märka inom kort :)

Nu har vi precis ätit middag! Kött, kylftpotatis, bea, tzatsiki och sallad! Och jag gjorde allting alldels själv! Jag har allt lite gömda talanger inom matlagning har jag märkt! ;D nej men de var gott allafall!

Nu ska vi snart spela lite Wii tror jag! ;D Köpte även lite öl på Gränby, ska bli gott! Kan inte minnas när jag drack senast..

Hoppas ni får en mysig kväll!:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback