Torsdag

Varit i skolan idag. Ett tag allafall. Känndes sisådär, men aja. Vi får se.
Annars har det  väl inte hänt så mycket mer den här dagen. Varit hemma och myst med världens finaste.
Kollade även på fotbollsmatchen, och djurgården vann! woooho;D

Har precis ätit middag nästan, eller en timma sen ungefär. Fredrik ligger i badet och jag slötittar på Blood diamond som går på teve 6! Har sett den ett antar gånger tidigare men den är bra så varför inte :)

Och i morgon är det Valborg. Har inte några planer alls och det känns faktiskt skönt! Inga förväntingar vilket betyder att jag inte kommer bli besviken heller, som man oftast blir när det är såna här "stora dagar". Men vi får se, ska väl allafall till systemet och köpa mig lite vin!;D haha. Bara för att jag kan.

Puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback