Ta vara på varandra

Jag läser sida upp och sida ner om det. Olika diskuioner, allt möjlig. Men jag tror inte jag blir klokare av det.. Snarare deppigare. Varför.. ?


Sen sist jag skrev har jag gjort lite ditt och lite datt. Varit och handlat, lagat mat, diskat, slagit sönder en lampa, träffat Hanna! Bästa på hela dagen! Kollat på DH och duschat kattungarna. Det var oxå skoj. Man får ta vara på det roliga som händer..
Juste, var även och träffade Ellinor och hunden Boss. Gud vilken mysig! Jag ville soppa ner han i fickan och springa, iofs var han stor som en björn så de hade inte gått men ja ni förstår. Jätte fin! Så nu är han min lite då och då i två veckor eller så:) Vi ska nog ha trevliga stunder!

Ska fortsätta kolla runt lite, jag måste få svar (?) nej men jag vet inte. Jag vill hjälpa, jag vill ha hjälp, jag vill... de är mycket man vill..

Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback