Söndag kväll

Har varit en riktigt härlig dag idag! Skinande sol och värme! Kan de bli bättre? Har varit ute och gått en hel del, cyklat genom halva stan (känns de som) städat här hemma hos Fredrik. Gossat med kattungarna som är så söta!
Har även varit med syrran på jobbet en liten stund. Hon jobbat som assitsent och dom behöver personal så han hon hjälper ville träffa mig så kanske jag ska få jobba där lite i sommar!:) Tyckte de gick ganska bra så hoppas han tyckte jag var trevlig! :D

Nu har jag precis kollat på
BAllar av stål! De är ju typ hur kul som helst. Nu väntar jag på att älsklingen ska komma ut ur badet så blir de nog sängen snart, i morgon börjar ju skolan som sagt, så gäller väl att vara utvilad..

Hoppas ni har haft en bra helg!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback