sol sol sol & ännu mera sol!

Klockan är halv ett och jag har hunnit med en "massa" redan. Har städat upp lite här "hemma", och även cyklat upp till Gränby och shoppat! Jag är nöjd! Tror faktiskt inte jag kommer lämna tillbaka några av plaggen! Vilket jag brukar vara ganska bra på...

Snart ska vi tvätta! Wiiie... Men de behövs kan man säga! Är bjuden på grillning oxå ikväll så vi får väl se vad som hinns med!

Nej men om man ska gå ut med lite sopor kanske. Känner att jag har alldels för mycket energi idag så lika bra att passa på att göra de som behövs då!

Ah juste! Jag och Fredrik gjorde milkshakes igår! Mummsfilibabba! Skulle lätt kunna leva på BARA de.

Ut i solen med er nu! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback