seduce my mind and you can have my body, fine my soul and i`m yours forever

Dagen ordnade upp sig till de bättre sen allafall!:) Syster kommer hit med födelsedagspresent, presentkort på Ikea! Perfekt! Hon blev även väldigt förälskade i våra tre bebisar, så nu ska hon kanske ta en av dom... Jag får seprationsångest! Jag vill ha allihopa, för mig själv! (nej jag är inte ego?)

Sen kom allafall Filip och Sara hit!:) Busade runt lite med kattungarna sen åkte vi ner på stan och kikade lite och dom fick shoppa loss lite. Så goa ungar! Vi skulle egentligen gått till svandammen men blev ju så himla kallt så vi ska föröska ta det på söndag istället.

Efter timmar med barnen åkte dom hem, och jag och Fredrik åkte och handlade lite. Nu sitter jag här, genomfrusen med mitt bögkaffe. Smarrigt.
Kvällen i överigt blir lugn. Känner mig ganska trött. Men ska nog spöa Fredrik lite i tevespel!;D Som vanligt!

Ha en bra kväll allihopa!

                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback