regnigt och grått

ingen kul dag idag. Regn och grått och kallt. Jag ångrar min nya jacka. Hittade en jeans jacka jag vill ha istället. Suck... Beslutångest.

Var allafall hem till Erika som har hunden jag ska passa under helgen. De kommer säkert gå bra även om den skäller på allt som rör sig.
Så från och med idag till på måndag är jag hundägare! Och även lägenhetsägare! De är de bästa.

Rände runt på stan lite sen. Finns en massa fint. Lite va de blev mitt. Jag kände att jag behövde de. Allt är så jävla jobbigt, så jag behöver nåt som får mig att må bra för stunden. Som knark typ, fast bättre!

Sitter hos Fredrik nu allafall. Har haft ett väldigt jobbigt samtal med bror, men jag älskar han. Man kan alltid räkna med han, han ställer alltid upp, vad är än är så finns han där. Jag är evigt tacksam, men jag skämms, jag skämms så inåthelvete.....

Nu ska jag väl, ingen anning. Ska allafall åka ner på stan snart igen och ta hand om hundskrället. Får väl se om det händer nåt ikväll. Dränka sig i alkolhol skulle vara nåt. Moget sagt..

Äh.

Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Moooa^^

Ronja va är det som händer?:/ Vill inte att du ska vara deppig och mår dåligt. Blir så orolig! Ses snart och prata lite kanska? Om du orkar. Finns alltid här och lyssnar bara så du vet <3

2010-04-10 @ 08:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback