när ingen ser...

God morgon, ja tragiskt nog är jag nyvaken nu. Klockan ett. En vardag. Men det går bara inte att somna på kvällarna, de är då de är som värst. Takarna och funderingarna.
Jag hade bestämt mig för att gå till skolan i dag, men jag har ingen motivation ingen ork, allt känns bara så jävla meningslöst.
Jag vill bort. Bort härifrån och bara slippa allt för ett tag. Men de går inte. Jag ska vara stark. Jag måste vara de.

Förstår att ni tycker de är skit tråkigt att läsa min blogg nu förtiden (värre än vanligt), men de här är ett bra sätt för mig att få, rensa lite (?) eller vad jag ska kalla de.


btw, djurgården förlorade på sudden igår...

Kommentarer
Postat av: Savolainen -

Jag vet att du är stark <3

2010-04-23 @ 14:49:27
URL: http://saavoolaiinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback