Min kärlek till dig är enkel, rak och sann. Det är bara jag som krånglar ibland.

Sådärja, lyckades göra lite nytta idag allafall. Skrev nästan klart recetionen på boken jag läst på svenskan; Bakom stängda dörrar. Får göra det sista i skolan i morgon. Ja, det var väl den nyttan jag hade gjort ungefär. Så jävla slö.. Men så blir det ibland.

Jag hade massor att skriva känndes de som precis innan jag loggade in, men nu är de tomt... Lala..

Kan ju påminna er alla om att jag fyller 20 på lördag! ;D wihoo.. Nej, jag är inte faktiskt inte så exalterad som man skulle kunna tro om man känner mig. Men de blir väl kul. Att vara 20 är ju bra så jag är nöjd! :D Blir lite kalas hemma hos mammsen med nära och kära sen får man väl se hur de blir senare. Men har kommit på att jag kanske inte kommer vilja "klänningen" jag köpte tänkt till på lördag. Känner mig mycket fetare än när jag köpte den så kommer se ut som en uppstoppad korv. Men men, dagens ilandsproblem. De visar sig väl hur de blir :D

Nu ska jag försöka komma på vad vi ska äta idag, för jag är väldans hungrig! Gick inte att bara leva på kaffe idag...

Puss!

Jag har tömt kameran för första gången sen typ januari.. Så de kommer nog komma lite spontana bilder lite hipps som happs..


Pappa Kim med dotter Nina! :)


En av dom tre tissarna! Elton är hans namn, om de
inte är en tjej...


Haha, Filip och Sara i kyrkan! Fredrik hade precis sagt åt
Sara, därför den muntra minen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback