I have so many things that I want to say and so many things that I want to do

Måndag och strålande sol! Super skönt! Har suttit ute på terassen och bara njutit! Tog även med ena kattungen men han njöt inte lika mycket.. Jätte läskigt ute i tora vida världen ju!
Har även diskat all disk som stod framme.. Varför diskar man bara inte efter varje gång man lagat mat så slipper de bli ett berg?!!? Aja, nu är de gjort allafall!

Har precis varit och tagit min sista promenad med Lova! Men vem vet, de kanske blir fler gånger någon gång :)
Hade tänkt gå iväg och sola lite solarium, jag är ju läskigt blek, men ville ha med mig älsklingen min men att väcka honom är inte de lättaste. Snarare omöjligt. Men sola lite skulle vara skönt allafall!

Nej, ska nog gå ut i solen lite igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback