God morgon?!

det var skönt att sova "hemma" inatt... Två dagar på sjukhus är absolu ingen höjdare. Men ändå hade jag svårt att somna, låg och vred  och vände på mig et bra tag, men de gjorde inte så mycket, inte när jag har Fredrik runt mig.
I morse vaknade jag vid åtta.. märkligt. Hann inte vara vakan många minuter innan jag bröt ihop... Extrem känsliga jag?!!? Men som kom tissemissarna, snuttade på örat mitt, vilke verkar vara hur underbar som hest för dom. Knäppisar.

Idag då... Vill inte tänka på idag. Så vi hoppar över lite av dagen tycker jag. Försöker glömma, förtränga, vilket är helt meningslöst för de kommer hända... Och jag kommer vara ensam kvar. Men jag hoppas de är värt de. Det måste det vara.

Vi lämnar tråkigheterna... Det finns alldels för mycket av dom just nu.
Ska allafall försöka ringa skatteverket idag. Har inte fått mina deklaritionspapper än! Sen ska jag även ringa någon Ellinor, som vill ha hjälp med hunden sin. Hel perfekt! Finns väl inge bättre än att gå långpromenader med en glad och snäll hund.. Rensa tankarna lite och bara glömma för en sund. Så de ska jag göra!

Nej, lite kaffe kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback