Då var man 20 då!

Sådärja nu är jag mätt och belåten!
Har varit en väldans jobbig dag i dag.. Har försökt sova med en dunkande huvuvärk som var värre än allt ni kan tänka er! Och inte nog med så mådde jag illa som en gravid räv... Usch och fy, har verkligen tyckt synd om mig själv. Och dumma Fredrik bara retas... "de är sådär, små människor klarar inte av att dricka" jag kräktes faktsikt bara en gång...
Men nog om de!

Det blev en bra födelsedag igår! Blev smörgås tårta och vin hemma hos mammsen med familjen! (lite för mycket vin visade de sig sen.....) Men det var mysigt allafall!
Åkte hem till Hanna senare på kvällen och drack lite mer vin för att sen åka ner på etage! Tyvärr så somnade jag... Så blev inte riktigt som de va tänkt men efter mycket om och men kom vi ner på stan allafall! Hanna är en ängel! :) 

Nej men nu ska jag spöa Fredrik i buzz! ;D 

Tack för dom fina och braiga presenterna i går!:)

Puss på er! 

Kommentarer
Postat av: Savolainen -

Vad gör man inte för dig :D

2010-04-19 @ 20:02:28
URL: http://saavoolaiinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback