Amor vincit omnia

Sista dagen på påsklovet idag. Ska bli skönt att börja skolan igen, få lite rutin i vardagen. Inte helt fel. :)

Idag skiner solen, lite allafall. Och saker och ting känns lättare idag och jag mår bättre än dom senaste dagarna. :) Och det är tackvare underbara människor och min älskade pojkvän (som oxå är underbar såklart!)

Idag blir det väl inget speciellt som händer antar jag. Älsklingen är på kalas.. Jag ska väl cykla ner till stan snart och ta en promenix med Lova, och handla lite till middagen senare.

Nej, blev inte mycket till inlägg de här inte. Så blir de ibland.

Nu blir det duschen och sen ner på stan!

Puss :)


Ps: Är såå sugen på att tatuera mig nu! Antingen nått litet hjärta eller fjäril kanske, till att börja med eller någon text på ett passande ställe... Är förtillfället lite sugen på texten: Amor vincit omnia-Kärleken besegrar allt, men med min beslut ångest vet man ju aldrig... jaja..



Let me fill your heart with joy and laughter
Togetherness, well that's all I'm after
Whenever you need me, I'll be there
I'll be there to protect you, with an unselfish love I respect you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback