22 april och snö...



Jag borde verkligen inte skiva nu, men måste skriva av mig! Vill inte att de ska bli ett "tycka synd om mig" inlägg. Absolut inte. Men jag får inte prata om de. Även om jag skulle prata om de så vet jag ju inte så mycket. Vi skulle ju prata mer om de... Men självklart blev de inte. Kom väl "viktigare" saker i vägen.

De gör så ont. Jag har så många frågor och funderingar. På de sättet jag bröt ihop igår, kan inte minnas när jag gjorde de senast. Det var som.. de går inte att förklara. De gör så ont i hela mig, jag känner mig så hjälplös, jag  finns ju här, och jag gör vad som helst. Stöt inte på bort mig. Och låtsas inte som att det är bra. För de försvinner inte. Var inte så egoistisk nu.

De  spelar ingen roll vad jag gör. Jag försöker fokusera på annat, göra saker, vad som helst men de går inte. Jag är så rädd.

Känns som allt håller på att gå åt helvere. Eller dom senaste dagarna har jag varit så lycklig. Men nu, allt skiter sig, jag orkar ingenting, jag skiter i allt, bryr mig inte om någonting.

Ska lägga mig i ett bad nu och försöka koppla av lite.

Kommentarer
Postat av: Savolainen -

JAG ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA! <3

2010-04-22 @ 21:07:03
URL: http://saavoolaiinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback