i never want to see you unhappy

Nu var det lördag igen då!
Igåår.. Ja vad jag gjorde jag igår tro? Stan med Magda heela dagen lång, lämnade tillbaka mina trasiga stövlar, så nu är jag stövellös. höhö. ja jag vet inte vad vi gjorde, roade oss antagligen på bästa sätt. Blev även erbjuden jobb! Så nu är jag glaaaaad! =D
Senare på kvällen blev det Etage! (ovanligt...) Med några från klassen och lite andra nötter :) Men det var trevligt!
Idag har jag inte gjort någon nytta alls, bara slööööat. Skönt!:) Och det ska jag fortästta med resten av kvällen oxå faktiskt! Så alltså, ingen krogen för mig ikväll!:)

Nu känns det som att maten håller bli klar, kan alltid hoppas!

ha en trevlig kväll! Och klä ut er fint! =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback