Höstlov!

Första dagen på lovet idag! Då tänker ni säkert att jag bara legat hemma och degat och inte gjort någon nytta alls? Men så är inte fallet!
Åkte ner på stan med Hanna för att skriva in mig på arbetsförmedlingen! (dom ville fett inte skriva in mig men jag fick som vanligt min vilja igenom(6) ) Sen gick vi till våra olika banker för att fixa lite grejs, fick även höra att jag använder mitt kära bankomatkort lite väl flitigt... Upps.  Men glömde ganska fort och gick och köpte mig en klänning (A)
Under hela den här dagen med Hanna så har vi nog haft alla blickar på oss! haha. Inte possetivt menat men vi hade kul allafall! =D
Men allafall. Sen gick jag hem till Kim och Karin. Och Nina såklart! Fick god mat och Karin hjälpte mig att skriva CV så nu jävlar blir de till att söka jobb! =D

Nej nu ska jag snart gå och lägga mig och kolla på någon bra film eller så.

God natt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback