baby can i hold you tonight

Hellu alla glada!:) Höst lovet börjar lida mot sitt slut! Helt sjukt fort det har gått! Ändå har jag inte gjort mycket vettigt... Slöat, slöat och slöat! Men det är skönt allafall:D
I morgon blir det stan med Magdalena. Ska gå och klaga på skoaugust att dom alltid säljer dåliga skor åt mig och så ska jag fan ha pengarna tillbaka! hehe. Vi får se hur cool jag är i morgon... ;D

Kvällen har jag ägnat åååt... ingenting. Kollat lite på rosabandet-galan, grät en skvätt.. Sen så är det ju snart debatt! Nej jag brukar inte kolla på de! Men i kväll är det om plastikoperationer så de kan ju vara lite kul och kolla på!

Jaja, Hoppas ni får en mysig kväll! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback