Tionde december

Hej alla glada!:) Bara två veckor kvar till julafton, men var fan är julkänslan?! Inte här allafall!

Skola idag som vanligt såklart. Många glada skratt och jag orsakad nästan en hjärnskakning... Men inte med mening! Bara lite. (6)
Sen blev det allafall en snabbis på stan och handlade upp mina sista pengar på en jävla brunkräm. Känndes mindre nödvändigt men ja.

Råkade komma på tal om en lite tråkig och jobbig grej idag oxå. Trodde inte det skulle bli så stor reaktion men det blev det verkligen. Men jag hoppas att det löser sig. Eller ja, att de blir bra ändå :)

Sitter och funderar på om jag ska börja på mitt PM lite smått. Skulle inte alls vara dumt. Ska försöka allafall:) För jag har en känsla av att det inte kommer bli mycket gjort på det i helgen och i morgon är det ingen skola utan Lucia ute i Wik! Och våra underbara lärare har bestämt att vi ska GÅ 4km........... Jag kommer frysa ihjäl och allt kommer vara dåligt. Jaa, jag är en possetiv människa??!

hejs!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback