So come on baby come on over, let me be the one to show you

Ojoj, nu är det inte långt kvar till julafton! För min del skulle vi gärna kunna hoppa över de iofs. Känner ingen julstämmning för fem öre och det kommer nog inte ändras på bara någon dag. Men det blir säkert bra. Det är ju allafall fall massor av snö och vad jag kan komma ihåg så är det väl ganska länge sen det var så här vit jul sist? Mys :)

Hm, Har väl inte hänt så mycket sen sist kan jag tänka mig. Umgåtts med världens bästa Fredrik, åkt pulka för första gången i år, fått jullov, ja och lite smått och gott.. :)

Hade visst ingen blogglust, skiter i det här nu. Ska nog ta och ringa och tracka Fredrik istället. Han övergav ju mig i dag och sånt gör man inte ostraffat! ;)

Pusseliluss!..



You're just too good to be true
can't take my eyes off of you
you'd be like heaven to touch
I wanna hold you so much
at long last love has arrived
and I thank God I'm alive
you're just too good to be true
can't take my eyes off of you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback