Lucia

Då var det söndag igen då och i morgon är det en ny vecka! Jesus vad fort det går.

Helgen har varit i stora drag bra!
Fredagen började med att hela skolan åkte ut till Wik för att ha något slags Lucia firande. Ganska mysigt om man bortser från en timmes promenad till Västeråkerskyrka.... Men vi överlevde! :D Bra som vi är!
På kvällen åkte jag och Hanna ut till Sigtuna för att hälsa på våran kära vän Magda! Skulle bli julfest och mycket folk. Tyvärr blev det inte riktigt som tänkt och vi åkte hem ganska tidigt, tråkigt för jag hade sett fram i mot det! Men men...
Kvällen slutade allafall bra tillslut, allafall för min del. :) Och lördagen började lika bra den och sen fick jag åka i väg för att vara barnvakt åt skitungarna Joel och Alexandra!:)
Kvällen slutade med mys framför Ice Agee 3 och med min favorit prins :)

Idag har jag vars super duktig om jag får säga det själv! Har dammat varenda liten fläck i rummet så nu skinner det som aldrig förr! Och nu (eller jag har paus nu) förösker jag få ihop mitt Pm som ska var inne i morgon, som sagt... Men dte går så fruktanvärt seeeeegt!

Nej, jag får väl ta mig i kragen och fortsätta..




Min mogna vänner Magda och Hanna! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback