If I don`t need you, then why am I crying on my bed?

Jag vill bara radera den här kvällen. Först hoppa och spotta på den och sen radera den.
Jag önskar att jag någon gång kunde göra rätt. Men allt jag gör blir alltid fel. Det ända jag lyckats åstakomma med i mitt liv är att såra folk jag tycker om. Jag förstår inte hur det kan bli så fel. Jag behöver hjälp. Någon som säger åt mig hur och vad jag ska göra. För jag klarar inte de här. Det är för mycket och jag är inte så stark som jag vill och tror att jag är.
Jag vill låsa in mig, stänga av allt runt omkring mig, bara glömma och låtasas att allt är bra. Att det inte finns några bekymmer och att... ja. det är mycket jag vill och önskar. Men allt blir som sagt ändå alltid fel i slutändan så jag ska sluta vara patetisk och hoppas. Det är bara inse. De är kört. Misslyckad människa.


 Det passar sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback