Det finns bara en av dig och det är du

Usch och fy säger jag bara! Ja, jag är en gnällspik. Men idag har jag rätt att vara det. Lite grann. Hade hur svårt som helst att sova i natt, både pga av att jag är sjuk och att det är ovant att sova alldeles ensam... Så när klockan ringde nio i morrse var jag mindre pigg om man säger så...
Gjorde mig i ordning och sen ner på stan. Och nej, jag var inte ensam. Hela Uppsala var oxå där. Och min kära systseryster. Men vi armbågade oss fram och efter mycket om och men och flera timmar senare så var vi klara! (dock var jag ännu sjukare och en anningens svimmfärdig vid det lagret... )
Därefter åkte jag allafall med syrran hem till Flogsta för att passa Joel och Alexandra ett tag, och det gicj lika bra som vanligt. Hade ett allvarligt snack med lilla Alexandra om tomten... Oerhört spännande!;D

Nu sitter jag allafall äntligen hemma! Har i stort sätt bestämt vad jag ska ha på mig i morgon, och de blir verkligen inget avancerat. Julklapparna är klara och inslagna, tyvärr ser de ut som en 2åring har slatt in om men det är en annan sak...

NU tänker jag hoppa ner i sängen och hoppas att det går bättre att sova i dag. Tveksamt.

God Jul! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback